INTE HEMMA PÅ HELA DAGEN

Glömde berätta om gårdagen men jag var iaf nästan inte hemma på hela dagen.

Åkte med pappa till Ikea somsagt och när vi kom dit så gick vi först och köpte present åt elvira (min kusin) och köpte nytt headset åt mig :-D Sen gick vi in på IKEA och det blev:
lampa
doft sak
hylla


När vi var klara på Ikea drog vi och käka på någon restaurang och maten var asgod! Vi åkte vidare till värsta teknik paradiset. Shiit vad mkt datorer, snacka om att man blev kär. Jag funderar iaf på en apple mac och så blir det nog också. När jag kom hem skjutsa pappa mig direkt till rocky , red han. Sen kom andreas till mig och sov här.


min mat

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback