HEJDÅ

OM DIG...
1. Namn - linnéa
2. Bor - på mitt rum
3. Syskon - MajaFridaKarin
4. Ålder - 14
5. Född - 11 december barn
6 Ögonfärg - grön/gråa
7. Längd - 1,65 möjligtvis
8. Skostorlek - 36-37
9. Höger eller vänsterhänt - höjre
10. Stjärntecken - stolt skytt
11. Hårfärg - vet inte riktigt vad jag har nu , mörkbrunt kanske

DAGENS...
1. Låt - men gud jag vet inte ;-o
2. Saknad - andreas <3
3. Kläder - jeans,blus,sjal
4. Smink - kastanjevatten,rouge,mascara,ögonskugga
5. Underkläder - bh&trosor
6. Mat - fiskpinnar :-D
7. Köp - ingenting
8. Göra sen - sova
9. Godis - någon kola jag fick av johan ><
10. Pinsammaste - ingenting idag tror jag :-O

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - bara om molly e me!
2. Var någon stans på kroppen har du mest muskler - kolla ;-)
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - aa jag tkr att jag e as het
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - försöker ge så mkt som möjligt när jag tkr nånting e bra
5. Är du nöjd med ditt förnamn - aa
6. Du tycker att du själv är smart - tss du tror -.-
7. Vad är det sämsta hos dig - dono
8. Vad är det bästa hos dig - haha det måste vara mitt skratt & leende eftersom att det är de alla kommenterar hela tiden ;-o
9. Har du bra självförtroende - duger
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - har inte räknat
11. Du tycker om att vara med tjejer - men jaa om mina bästavänner är tjejer såå
12. Känner du dina grannar - vissa av dom:-D
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - rosa och orange
15. Svär du ofta - aa jag gör ju det
16. Gillar du skolan - niix
17. Har du någon gång skolkat ? - aa
18. Spelar du något instrument - nej jag sjunger mikkiz spelar
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått på - simning & ridning sen äre massa andra ´näe jag var liten
20. Har du några tatueringar - NEJ MEN VILL!
21. Har du några piercningar - massa skit i öronen.
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - troru jag räknar eller?
23. Tycker du om djur - ahrå

BRUKAR DU...
1. Sova - försöker åtminstone
2. Ta mediciner du inte borde ta? - nej
4. Snusa - bara tuggummi?
5. Dricka - dricka bör man annars dör man
6. Skada dig - neej
7. Klä dig i svart - ö ja?
8. Hata folk - folk hatar mig men jag kan inte hata folk.. Jag kan säga att jag hatar folk men igentligen äre inte så.
9. Lita på folk - litar på folk för mkt.
10. Skada dig med flit - nej
11.Drömma mardörmmar - nej faktiskt inte
12. Gå i skolan - 5 dagar i veckan
13. gå i kyrkan - nej usch
14. Ljuga - bara näre behövs

NÄR...
1. Åt du senast - för 20 mintos sen
2. När läste du en bok senast - igår
3. När köpte du något - i helgen
5. Sjöng du senast - nuu
6. Klagade du senast - hm igår kanske !?
7. Klantade du dig senast - händer hela tiden, tex nu när jag glömde idrottskläder.

HAR DU...
1. För många vänner - för många kan man inte ha!
2. Förföljelsemani - aa :-(
3. Någon annan psykisk sjukdom - ja föfan!
4. Skadat någon - den som förtjänar det.
5. Färgat håret - för mkt
6. Några piercnings - öronen sa jag juu
7. Några tatueringar - men åå
8. Egen dator - japp men snarre får jag en sprojlans nyy
9. Gjort bort dig rejält - haha nejdå (a)

ÄR DU...
1. Snäll - snällast i världen
2. Snygg - oohjaa
3. Söt - söt som socker
4. Lång - nej kortjävel
5. Kort - nej jag e lång !
6. Klantig - som tusan
7. Tönt - tyst!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback