KVÄLLSMACKA NU!

skolan idag gick också super långsamt. Alla har vart jätte stökiga och jag kom försent till nästan vatje lektion... Inte bra :-O Fabian och Tom är dumma i huvudet och hoppar ut ur fönstret och det kanske var 4 m till marken! På bilden målade jag som en tog och tien gick as fort då och andreas kom och besökte mig och måla en ros <3 så sööt! Michaela var hyper på No.n och vi hade vikarie. haha shiit vad rolig han var xd Efter skolan gick jag och mötte andreas, tobbe & gurra. Vi går till isac och sen till cg. sitter där ett tag sen drar isac,gurra & tobbe. Jag drog hem vid halv 7 tror jag , käkade sen åkte vi och lämnade maja vid bella och mikkiz hängde med hem tilll mig. Hon ska sova här inatt :-D Vi gick till isac och hämtade hennes byxor och sen till en busskur, lekte med mass folke sen drog vi hem vid 21 , blåste upp madrassen i en timme så nu är vi helt slut. Men vi ska ta oss en kopp te och en macka nu!


sompa,fabian&oliver

andreas ros♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback