KVÄLLSPROMIS MED SYTER

Jag och maja gick ut för att jag skulle köpa godis men när vi väl kom ner till hemköp var jag inge sugen längre. Jag köpte en marabou bara. Jag har kommit på att jag har gått ner 3 kg sen i somras :-D Iaf så gick vi till gussarvet och tog kort för ingen av oss ville vara hemma. Sen skulle vi gå någon annanstans men då möter vi isac & co så jag stannar och pratar med isac sen går vi ner till hemköp men jag orkade inte följa med ner till donken så jag & maja drog oss hemåt. Denna kväll känns inge vidare om man säger så, allt dåligt händer på samma gång liksom. Eller jaa 2 dåliga saker som jag mår dåligt av. MEn ska verkligen inte ta upp nån av dom 2 sakerna så nu har ni nåt att fundera på men det är mina hemlisar...

 Säger iaf att just nu känner jag att jag verkligen måste säga att jag älskar mikkiz,andreas & maja otroligt mkt bara så att ni vet & inte glömmer bort det men jag försöker säga det så mkt som möjligt så ni verkligen ska förstå hut mkt ni betyder för mig. <3

Permalink HELGER Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ssyster

jag älskar dig världens bästa syster<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback