OOH LINNÉA SKA TRÄNA

Nuhar jag krånglat med internet i en timme men nu verkar det fungera (y)  aja skolan har vart tråkig som vanligt.. Jag har vart astrött idag. fast idrotten var askul :-D Klockan halv sex ska jag och mikkiz ner och träna lite friidrott hade vi tänkt , orkar inte bara sitta hemma hela tiden. Måste jobba upp min kondis lite. Jag vill börja på kickboxning eller boxning :-O det ville nog jessica också så vi ska väl kika upp detdär.
Imorgon; ska jag och michaela sola lite, skulle inte sitta helt fel. Börjar bli lite blek. Sen äre så kallt ute så det skulle vara skönt. Efter det ska jag ut och rida, burr.
nu; ska jag byta om sen ska jag försöka få tag på mikkan.
c yaa

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback