OTURS HELG!

Fredag; Skolan först, första dagen på hela veckan som gick någolunda fort. När vi slutat följde jag med mikkiz till "stinas parfymeri", hon skulle ha en ny parfym. Efter det så skulle vi ha solat med det vart inte så, vi tar det nog på tisdag eller något ist. När jag kom hem börjar oturen, jag har glömt nycklarna hos mikkiz, ingen är hemma hos pappa så jag åker med mikkiz hem till mamma, där var som tur hon hemma. Jag duscha och fixa mig sen gick vi på kalas , Thea min systerdotter fyllde 2 år! såå sööta ungar det var där. När jag kom hem gick jag ut till Mikkiz & Isac, umgicks med dom hela kvällen, aa och jossan,Erikah & Paul också. Underbara människor. Vi gick ner i svea och kolla på machallerna(stavning?) ,det var fiiint vill jag lova. Sen drog vi till SH och där vart det än jobbig kväll, hände massa dåliga saker... så där har ni otur nr 2. Jag sover iaf hos andreas och påvägen hem tappade jag min mobil Och andreas mobil hade gått sönder , otur nr 3.

lördag; Är med Andreas hela dagen , åkte hem halv fem och den oturen som kom nu är för pinsam för att berätta men shiit va folket bryr sig igentligen, helt otroligt. TACK <3 Iaf så åkte jag ner till Rocky. Det var skönt att vara hos honom ett tag, tänkte rida på en långtur men han bara rida i 40 mintos kanske sen ligger jag på backen -.- Rocky vill inte gå i vattenpölar så han ska gå bredvid men där var det massa grener och han typ fastna och han stegrar och hoppar bakåt samtidigt och jag flyger som en vante och jag trodde han skulle hoppa på mig men ist skenar han iväg.. jag gjorde som tur var iaf inte illa mig men där hade ni en till otur. Jag springer som en tok upp till stallet. DAGENS TRÄNING! rocky hade också klarat sig fint. När jag kom hem så åt vi och kollade på fotboll, SVERIGE-DANMARK , men det var förlust för sveriges del :-/  gick och la mig 22 var sjukt trött.

Där har ni min cepe helg nu är det bara söndags otur som ska komma.. Undra vad det kan vara då, berättar sen.
tack alla underbara som alltid visar att dom finns där och bryr sig, det betyder enormt. Tack mikkiz & molly för att ni är sådanna underbara bästavänner. Ni anar inte hur mkt jag älskar er och försöker verkligen visa det. tack! <3

Permalink HELGER Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fofefins

det var iaf kul ett tag :-/

hoppppas det är bättre nu !

du är underbar !!

Postat av: fofefins

det var iaf kul ett tag :-/

hoppppas det är bättre nu !

du är underbar !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback