PRAO DAG 3

blev ingen bloggning igår pga att jag va med mikkiz till solariumet och sola sen så va jag med henne resten av kvällen och jag somnade klockan 21.

idag vaknade jag 6 som dom andra prao dagarna fast idag vare riktigt segt , visste inte vad jag skulle ha för byxor på mig men det vart tillslut mina svarta jeans. det var 3 minus gradet när jag gick till köket. Var närmast död när jag kom fram! iaf så har jag inte haft så mkt att göra idag, vi förbrede allt igår och så men klockan 13 vart det ganska mkt för då kom alla folk samtidigt men det gick bra , jag lärde mig steka ägg xd jag kunde faktiskt inte det före men nu är jag så kallad elit på att steka ägg :L Jag slutade klockan 15 och då gick jag hem till pappa en sväng(har inte träffat han sen helgen) pratade med han ett tag tills mmolly kom då vi gick ner till ica med hundisarna och köpte margarin & mjöl. Molly skulle baka muffins och dom vart fetans goda. Nu är jag hemma hos pappa och ska packa ihop lite kläder tror jag sen går jag till mamma ochsover.




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fireboy ;>

ägg scht33karN^:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback