PRAO DAG 5

shiit hela veckan redan sluut, fasen vad fort det har gått. Synd för jag har haft riktigt kul coh jag har lärt mig massor. Inge mer kaxande med Fredrik & Jocke, inge mer lärande från vera, inge mer glad Lina, inge mer fishilainen. aa osen alla andra! ni har gjort min praovecka as rolig.

Jag fick somsagt lite sovmorron idag, till klockan7. Gick med maja och fanny till skolan och träffa andreas älskling. Klockan 9 gick jag och mamma till syon och prata med henne och hon sa bara masssa posetiva saker vilken känns jätte skönt. Jag ska iaf lägga HR i leksand som mitt förstahands val. Vi var klara ca halv 10 och då skjutsa mamma mig till kingen så vare bara att börja arbeta då. Allt gick fort idag tkt jag. Slutade 15 som vanligt. Jag är skapligt slut nu men ska iaf sova hos molly inatt med henne, freddie & jennifer <3 Ska snart till rocky i detta skit väder.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback