PRIMUS BALLERINUS

Idag; har jag vart funktioner hela dagen. det var PAS (ponny allsvenskan) final och gissa vilka som vann? om inte vi ..HBR! :-D duktiga  ni är flickor! iaf så har det varit en kall men rolig dag. Efter det så åkte jag till rocky och han var så sjukt duktig , åå skulle kunna pussa sönder han!!!!!!!!!!

igår; vaknade klockan halv 9, gick ner åoch käka frulle. Städade hela över våningen aa förutom syrrans rum då. Efter det tvinga mamma mig att baka en äppelpaj så gjorde väl som hon sa. Den vart tyfligen bättre än hennes förra ;-) STOLT KOCK :L  ¨Klockan 12 åkte vi ut till hamre och byggde bana, jag och michelin flumma sönder >< haha! Sen vart det bio med mollsan och den var helt klart bra , "flickan som lekte med elden"

nu; gör jag ingenting , har nyss käkat en kycklingsalad. Eller aah jag lyssnar igenom matisyahu's nya album.


aa jag och mikkiz hade kul ><

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback