SJUUUUUUUUKT DÅLIGT!!!!!!11

Aaa jag har ju inte bloggat regelbundet nu men ska försöka förklara nu vad som har hänt. Börjar med uppsala när vi var där och kollade på Leksand-almtuna. DET SÖG!!!!!!!1  leksand förlora med 5-0. SsSsSsåÅåÅå sämst dom spela! & vad äre för jävla målis dom har, någon jävla eriksson som inte ens kan fånga puckjäveln! ååååååHHH snälla.. aja jag och maja hade skoj ändå. Jag fick en ny kusin som heter Andreas (adde) haha! hans pappa lura i honom att jag va hans kusin xd shiit va kul vi hade åt det! sjuukt härliga leksingar iaf :-D Sen fick vi ju träffa fridiis (våran syster) saknat dig som tusan sis <3 blir att åka dit vecka 42 eller 44 tror jag, längtar :-D Här får ni nån hockey bild. Puss ;-*






Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback