TREVLIG KVÄLL/NATT

jaa jag var ju med mina underbara flickor. Vi var hemma hos molly ett tag sen drog vi upp till sötta för at tjennifer skulle ha pengar på mobilen, vi gick på stan och träffa germo,alex och rasmus, prata med dom ett tag sen hem och käka molly mammas goda tacopaj. hade as trevlit vid bordet och jag och freddie kunde inte sluta skratta åt stefan >< När vi käkat klart drar vi ut i regnet och vid fjortiskajen vare lite people så vi stanna där, jag fick träffa älskling,såå saknad <3 Vi drog sen vidare till SH och träffa gremo och dom där fast jag gick in till syrran och jossan ist. prata med dom sen kom andreas igen. fast sen drog dom till ida och jag ner till molly & co. Prata med dom ett långt tag sen drog vi också till ida och var där ett bra tag. chill kväll med jäättte gulligt folk.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback