ÅÅH FYFAN VILKEN EFTERMIDDAG

Kom hem för en halv timme sen. Har varit hos Rocky. Åkte dit 17, red på stubbåkern och fyfaan va bäst han var idag. Gick iform på engång och var hur lydig som helst.Aa han var helt enkelt bäst. Var där i 3 h och det var skönt vill jag lova. Maja kom och mötte mig när jag skulle gå hem , fick till&med skjuts (a)

Nu alldeles nyss har jag färgat syrrans hår som jag lovade henne idag. Det blir nog bra.. mörkbrunt. Ska skölja ur fägen om en halvtimme sen så ska jag sova iaf. Jag glömde spanskan i skolan & vi har läxförhör imorron. Måste plugga det till onsdag så får jag ta det då.

Mamma ringde mig idag också och kom med förslag om gymnasium. Hon föreslog Leksand & Malung. Hon tkt inte falun lät som någon bra idé för hon trodde inte jag skulle orka pendla så ist tkt hon att jag skulle bo i leksand eller malung 5 dagar i veckan sen komma hem på helgerna typ. Hon vela bli av med mig sp fort som möjligt sa hon XD  haha snacka om hyss jag kan göra då ;-) dendu morsan! SNÄLLA MIKKAN FLYTTA MED MIG SÅ KAN VI BUSA DU & JAG . SOM VI INTE LYCKAS SÅ BRA MED ANNARS... haha

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Ta Leksand! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback