AO0oO0o

Sov hos mikkiz inatt. Hon kom till mig en sväng vid klockan 18, vi gick ut på dirr. Letade efter nå roligt folk. Vi hittade yey,isac&gurra. Umgås med dom till 20 då alla drar och vi ska hem. och tror jag aldrig har skrattat så mkt åt gurra någon gång , höll på att dö!!! när vi kom hem till mikiiz käka vi och hade trevligt. Anna koka sylt, duktig du är annis ;-) Mikkiz hade fått hem skolkattalogen nu :-O våran klass var helt klrt snyggast :-D halv 10 gick vi ut i huset och knäppte på cops (stavning?) somnade sött klockan 22. gud vad vi är duktiga.

Vaknade halv 7, låg i sängen och pratade i 10 min. Vi brukar annars gå upp på dirr! imors var vi lite sega. Klädde på oss och fixa, sen åt v frulle och gick till bussen. Skoldagen har faktiskt vart helt okej. Jag och Johan var elit på engelskan idag! Vi hade 11/10 Rätt, duktigt tkr jag ;-) hm, bågot mer intressant som har hänt? juste jag sträckte låret på idrotten.. igen -.- asså min fitt sträckning går aldrig över! Jenny,emelie & erika var sjuka idag ;-O  krya på er flickor <3

Mikkiz sover nog hos mig inatt, hoppas jag. Sen imorron ska jag sova hos henne eftersom att jag ska förlja med på tävlingen på lördag. Mikkiz får nog sitt förarbevis imorron också så det kanske blir en raggning på stan :-D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gurten

inte mitt fel att jag e bäst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback