FÖR ROLIGT!

HAHHAHAHA fyfaan vilken rolig eftermiddag/kväll jag har haft! 

Börjar med att jag fixar prao, vilket är jätte skönt att ha avklarat. Efter det åkte erika och hämta sin moped (den har vart inne på lagning) sen åkte hon och hämtade mig och vi åkte vidare till stallet. Fixa hästarna sen vare bara att rida! haha shiiit vad kul vi hade alltså ><
1. vi rider till kossorna och förösker få dom att råma, vilket vi inte lyckades med xd.
2. vi vänder och rider vidare och erika får en gren i huvudet.
3. vi travar helt oseriöst.
4. hästarna börjar galoppera och jag får en jordklump i munnen för att jag skratta så jävligt.
5. Vi bryter av och jag berättar vad som hänt för erika och hon börjar asg så hon nästan rammla av hästN.
6. vi ska skritta upp för baken då rocky börjar trava sen galoppera.
7. jag & erika kör (huvvud,axklar knän och tår)
8. vi försöker leka seriösa och jag lyckade göra galopp ombyte.
9. vi skrittar hem.

shiit så mkt har jag inte skrattat på länge, roligaste ridturen hittills ;-D När vi åker hem så flumar vi sönder på mofesen, jag peacar alla bilar och erika sjunger xd haha! tack erika för en super duper kul tur ;-)

När jag kommer hem så beställde farsan pizza... usch säger jag bara!!!!!!!!!!! När jag käkat den drar jag ut, är med andreas. Sen kommer jennifer och då är jag med henne resten av kvällen med emma & linn. Askalas kul hade vi. lyssna på tomas di leva och sådär :-D 

Nu sitter jag här och är astrött , ska nog gå och lägga mig snarre. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill träffa andreas och kolla på hockey. Åå det finns så mkt att välja på helt plötsligt. aja vi fåår se vad det blir.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback