GODNATT SÖTNOSAR

Det var inge bra på tv som synd var :-(  Nu har jag försökt fixat en ny header i kanske 1 timme men det blevbara skit tror jag , ska försöka fortsätta imorgon. Fick reda på av jennifer idag att det finns tjej hockey i långsta så vi funderar lite på de. Men just nu e jag super duper trött så ska lägga mig i sängen och försöka plugga lte engelska eftersom att jag har bestämt mig för att bli elit i engelska vilket jag ine kommer lyckas med (n) vi kanske hörs imoron om ni har tur ;-)

btw, min pappa har blivit konstig :-O han har börjat dricka vin (har aldrig sätt han druckit vin i hela mitt liv försen nu) + att jag fick han att börja lyssna på hoffmaestro xd aa vi går efter varandra om man säger så. Sådan fader sådan dotter!

det var väl allt för idag , puss & godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback