HÄRLIG DAG MED MASSA HÄSTAR

tjohejjsan!

denhär dagen har bara varit fylld med hästar. Det börjar med att jag och mikkiz vaknar 6 för hon skulle ju tävla idag. Första hopptävlingen lokalt :-D Vi åker hemifrån mikkiz strax efter halv 8 och packar iordning och fixar hos sally. Sen far vi iväg till säter med timmen & sally! Det har gått super bra för HBRK idag , alla var askalas duktiga. Nästan så jag skulle kunna krama sönder varenda en! Jag har tagit massa kort ¨på er alla söta HBR:are eller ah dom flesta. Dom som hoppa på slutet orka jag inte ta kort på. Vart lite trötter. När vi kommit hem jag ,mamma&maja börjar vi städa eftersom att åke fyller 50 år imorron och ska ha sitt kalas då! jag har storstädat mitt rum och hallen, vilket inte händer så ofta. Det vart iaf skinande rent ;-)

klockan 17 åker jag & majsan till rocky och jag rider en långtur på 1h. Lite i skogen och travbanan. Han va as stark så det gick sådär.. men aja har han stått en dag så har han :-O Nu är jag jätte hungrig så jag ska väl gå och säga till maja så vi kan dra oss till morsan. Hoppas på GOD mat!

ps. jag laddar troligtvis upp alla bilder imorron!

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback