HEMMA FRÅN SKOLAN,SNART STALLET

aaaaaaaaaa, shiit vad denhär skoldagen har gått bra! först musik och det gick super. Simon försökte lära mig & erika akord på gitarr >< Efter musiken hade vi SO och jag & erika jobba som aldrig förr, shiit va bra dt gick :-D annars suger SO väldigt! Språket gick också askalas bra , jihoooo första testet som gå bra. tror jag fick 22,5/24 rätt, haha rekord ju :-O Jag fick sällis vid maten också, åt med olle,max & gurra. haha ganska kul att lyssna på dom. Sen gick jag till profilen och fyfaan va kul det var xd jag var ensam tjej och det vaar askul! Nu ska jag nog mta erika så ska jag fixa praoplats sen åker nog vi till stallet. 

hare kanin!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback