INGA BILDER.. I'M SO SORRY

heej, blir inga bilder idag som jag sa.. För är hos mamma och har vart hos mikkan typ hela dagen. Anderas & isac sov med oss inatt, mysigt. Och idag så vart vi väcktaa 09.50 av anna, då vare frulle. Jag och mikkan drog in och käka sen drog jag hem vid 11 eftersom att åke hade kalas idag. Jag duschade på ca 3 min, fan rekord ju linnéa :-O Fixa mig sen vare bara att gå ner och va trevligt med systrarna <3 Vi orkade inte vänta på allt folk så vi fikade före (a) hih , sen när alla kommer då drar jag till michaela igen xd trevlig jag är.

när jag kommit till mikkiz tvingar anna&roger i mig lite mat. KOM IHÅG ATT JAG ÄNDAST ÅT FÖR ERAN SKULL! sen går jag och mikkiz ut och kollar på film, som vi somnar till.. = som vanligt! haha bellla kommer och väcker oss :-( jag sov såå skönt, men ska gå och lägga mig nu snart ist :-D aja iaf så bestämmer vi oss för att vi ska käka tacos så jag och mikkan kör upp till rättan prisan och köper alla saker seen åka hem och laga mat. Kan ju bara säga att vi är bäst på att laga mat! & fyfaan va roligt det är att äta tacos xd faan va vi skrattade & shit vilken dålig humor. Men jag älskar er iaf, <3 SKulle ha gått på promenad med molly också , men det vart inte så :-( saknar dig älskling <3

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback