NY KATEGORI (HELGER)

fredag: Slutade somsagt klockan 12 och det var skapligt skönt. Lekte med linus och andreas som det var sagt. Och folk blir bara roliga när jag är med bara för att dom vet att dom kan få mig att skratta ;-O Så nu på samma gng jag jag väl berätta för er som inte vet att jag skrattar åt näst intill allt! för er som inte får någon annan att skratta åt era skämt, kom till mig vettja ;-) vad gjorde vi 3 då, typ gick till linus och va där. jag drof hem 19 och käka pizza med pappa , orkade nästan inte ens en halv! pizza e inte gott.. Efter det gick jag ut en sväng igen fast inte länge alls , gick hem 22 igen för skulle upp 6 och sen var jag as tröttt och det var fett tråkigt. Det enda som va kul var Doxza,Monder & Zippen (y)

lördag: Vaknade 20 över 6 av mig själv, gick upp och käka frulle sen var det bara att cykla till hälla och släppa ut pollisarna. Gick fort eftersom vi inte behövde släppa ut alla. Red en lång tur med rockan. Blev till nibble som tog ca 1h & 40 min. Fetans sköönt ute i solen och hästen va bääst! Efter stallet cykla jag hem och duscha. Skulle ju på 80 års kalas. Bytte om och fixa mig sen cykla jag till mamma. Åkte i vår super bil för första gången ner till IGTNTO. Det var askalas god mat och massa trevligt folk. Mke tårar. fyfaan va söött der var , jag kunde nästan inte hålla tårarna inne , jag svalde och svalde. 2 personer berättade till sina hustruar hir mke dom älskade dom. Det var så himmlans sööttt!!! Lyckat kalas kan jag ju säga iaf. Efter kalaset lekte jag med linus&andreas igen, dom va bakis och jag blev smittad. Till kvällen gick vi ut men lika fort som vi kom ut messar mikkan och säger att jag kan sova där. Jag ddrog hem och packade saker och sen cykla jag till henne. Var ändå värdelöst på stan! Jag var hur godissugen som hellst så vi bika förbi rättans prisan , cyklade hem och kollade lite på tv fast det sög så gick ut och prata i hennes hus. Kollade på film sen somna jag gott klockan 23.

söndag: mikkiz åkte på stalltjänst tidigt och jag sov till 9. Satt på prinsen & jag 2, kollade klart på den som vi inte han igår >< åt godis till frulle, haha!  mikkiz kom hem halv 10 och halv 12 cykla vi till ishallen och kolla hockey med jennifer. det var B-J som spelade men det var inge kul för dom spelade verkligen dåligt på riktigt!!!! fy skäms. Vi cykla hem när matchen var slut som vi inte ens kollade på. Åkte till lappens vägkrog och käka snitzel(stavning?) med roger. Fett gott, tack för maten :-D Vi kom hem och så cykla jag och mikkiz till stallet för hono skulle hoppträna sally, det gick super! Hjälpte till att plocka undan alla hinder, träna mina muskler ni vet ;-) sov hos mikkiz inatt igen , vi somna halv 23.

MIN HELG HAR VART SUPERDUPER BRA, TACK ALLA ! <3

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback