OHOOO FREDAG

kan ju börja med att berätta, som ni säkert förstått så har jag inte bloggat på ca 156186 år. Det beror på att jag tkr datan har blivit såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär tråkig :-)  nej men seriöst det är inte ens kul längre. Och sen en annan anledning, jag har inte haft tid. Men nu får ni iaf nåt inlägg.

Igår var jag och jennifer på hockey i långshyttan, LEKSAND-BRYNÄS , vi träffade olivia där. Det var iaf as kul att checka. Nu är den älskade hockey sesongen igång på riktigt snart, fifaaaan vad roligt med alla leksands matcher och hemma matcher med jennifer på söndagarna. 1 perioden gjorde leksand sitt första mål , 2 perioden gjorde brynäs sitt och det förblev 1-1 i ställningen. ca 5 bra skadade spelare från leksand men dom spelade helt okej igår!

idag slutar vi 12 för vi har ingen idrott. shiit va soft. Ska leka med Andreas & Linus efter skolan ithink, ihope michaela också kan vara med! Sen ska jag med mikkiz & erika till stallet, mikkiz tar min polliie idag. Ska duscha den lortgrisen, kan ju behövas (y)


igår på NO lektionen

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback