RASMUS DU ÄR ALLTID SAKNAD!

fredag igår då. blogga inget igår för att jag hade ingen tid till det.

Skola som vanligt. KLarade G prov i trummor och fixade spanskan galant även fast jag glömde att göra den :-D Vi hade dubbel lektion på profilen. Vi skulle alltså igentligen sluta 14 men slutade 15 så nästa vecka slutar vi 12. hur skönt i inte det då? :-O Efter skolan gick jag hem (glömde cykeln vid skolan) Fixade mig lite sen gick jag upp på stan och träffade Andreas (inte hettan) ,charlie,Gordon & Alexander. Satt med dom vid CG ett tag sen gick dom ner till jvst och jag till molly. Molly fixa sig sen gick vi till jvst , väntade på tåget. Vi satt med max på tåget. såå kul kille alltså :-D haha! När vi kom fram mötte vi freddie älskling och gick till kupäään. var där,
SEN TRÄFFAR JAG RASMUS,FYFAAN VA JAG HAR SAKNAT DIG! <33333
Jag freddie & molly drog till donken , satt där med anton,niklas,pontus,emma och den sista grabben vet jag inte va han heter >< haha! Vi drog till cozmoz typ 19. Jag halta dit som aldrig förr , fyfaan va ont jag hade. ingen lust alls med p12ornas paradis ... det var iaf helt okej, juste träffa bästiis också (adam) iih saknat dig som tusan älskling! <3


LINUS DU GLÖMDE DIN SNODD, DEN SOM VA SÅ VIKTIG!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback