SÅHÄR KUL HAR JAG HAFT IDAG

Hejj

Idag har jag vart hemma från skolan också. Jag kände mig mkt bättre idag men stanna hemma ändå så att det går över helt. Ska iaf gå till skolan imorron. Jag följde med pappa upp till centrum och va social med hans polare >< hah sen gick jag hem och måa på paint som jag har gjort i 2 dagar nu! mkt underhållande vill jag lova (a) Erika kom förbi sen , hon skulle hämta sin hörlur. Jag följde med henne till sveaparken och gick faktiskt 4 varv, fast det skulle jag tydligen inte för erika(min klassföreståndare) ringde hem,blabla! aja har hon inge bättre för sig så får hon väl ringa hem då :-) Efter det följde jag med andreas & linus hem till linus. Andreas åkte hem klockan 18 och då gick jag hem och käka som jag inte gjort på 2 dagar :-O Vi har NO prov på tisdag så måste ta hem och plugga över helgen :-/  Vad mer ska jag säga? äh finns nog inge mer. Ska duscha nu sen plugga spanish. puss



så kul har jag om dagarna när jag e sjuk!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback