SJUK!? TROR SÅ ..

Somnade värsting tidigt igår ,tror klockan bara var halv tio? gick upp 20 över sju eftersom att vi började 10 i 9. åt frukost, kläädde på mig & sen fixa maja mitt hår medans jag sminka mig. så snäll syster man har (a) tack bebis <3  Tog sällskap till skolan idag vilket inte brukar inträffa. Jag hade fett ont i magen & huvudet men jagskulle vara kvar i skolan! fast till lunchen sen gick jag hem.. orkar inte vara sjuk just nu,  är så mke som ska göras i skolan. Iaf så när jag kom hem somna jag i 1 h ´fast mamma ringde och väckte mig :-( jag som sov så skönt och sen så kunde jag inte somna om sen.

Nu; är jag hos pappa , ska sova här inatt. Vet nte om jag kommer till skolan imorron måste kolla om jag har feber först. Känner mig som en stekpanna just nu. Har druckit en hel burk med cola snart , ccoolt för att vara mig eftersom att cola inte är så gott + att jag får ont i magen av kolsyran. Måste färga håret också , har en ful utväxt just nu, ska nog färga rött men jag har svart hår nu så det blir nog bara skimmring av rött. har inte bestämt mig ännu men det visar sig sen. Hejdå små söta <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback