SOLEN SKINR IDAG!

här sitter jag och är sjuk , har inte ens satt foten utanför dörren idag & det är strålande sol ute. Fy linnéa. Måste gå ut snart och andas lite höst luft. Jag har inte gjort så mkt idag. Kollat på film och bara softat. Kan inte äta nånting så det får bli banan & blåbärsoppa eftersom jag får ont i magen av annat :-(  Imorgon är det nå spring grejjs nere i svea. Jag ska vara med även fast jag inte e uppe på toppen. Måste bara linda båda låren och foten.. haha det är bara fel på mig! Nej nu ska jag sätta upp håret och borsta tänderna igen, sen går jag nog ut. puss

-Och julia jag har 1 bild på dig och casper

 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Julia vem? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback