STACKARS ER ;-)

HA HA HA orkade inte blogga igår heller , synd för er då ;-)

Men iaf så hände inte så mke på dan iaf, hade mest tråkigt. Pluggade lite NO eftersom vi har prov på tisdag. Erika kom och hämta mig på moppen sen för vi skulle ner till our heeztizar! min fick stå och erika var as snäll och skjutsa hem mig igen så att jag skulle hinna med de andra jag skulle göra. Andreas kom in till hda och sen vart det så att ja va med han hela kvällen. Vi gick runt i vackra hedemora xd haha träffade på linus&sompa sen kom isac & paul också. Vi drog upp på stan och satt där ett tag och prata om bråk >< haha så intressant! Gick ner i svea, träffa äsklings jennifer <3 När jag kom hem var mamma & åke redan hemma (dom hade vart på 50 års kalas) åt lite sen la jag mig på engång :-O var sjukt trött..

idag vet jag inte va jag ska göra , typ träffa andreas 13? sen har jag ingen aning, plugga litemåste jag också göra. Imorron hade jag fått följt med åke på leksandsmatch men åå då skulle jag vara hemma och plugga , jävla skit. Jag som var så sugen på att skrika lite :-( haha! men det blir iaf leksand-brynäs på torsdag med jennifer. Det kan bli kul ;-)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Är du intresserad av att köpa:

Ett par slitna jeans?

Stor tröja från Cheap Monday?

Fin klocka?

Axelbandsväska?

Fint armband?



Eller kanske en iPod som rymmer 30GB?

Eller en massa BRA fotoutrustning till Nikon?



Klicka då in på min blogg, hoppas du hittar något fint! : )

Kram! / Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback