TRÖTT,TRÖTTARE,TRÖTTAST!

onsdag och jag tror att det är tisdag...

gick upp tidigt och duscha, åt ingen frukost... fixa iordning mig, gick till skolan. Vi hade friidrott på idrotten idag. Höjdhopp & längdhopp. Jag suger verkligen på höjdhopp xd men längd e jag gansnka bra på :-D Gjorde klart min tygbit a la linnéa på slöjden idag, *STOLT* inget mer intressant från skolan , om det där var intressant vet jag inte. Efterskolan försökte jag mig på lite engelska men gick inge bra så ska väl plugga lite påden nu snart & spanska också. usch! Sen gick jag ut med andreas lite. aa det var väl allt tror jag, inte så mke! puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback