VAD SKA MAN SÄGA!?

åå en tisdag avklarad.. Har det hänt något speciellt idag? neej en helt vanlig dag med helt vanliga lektioner. Vi har vårt första prov nästa tisda. NO, yeey kul! engelska läxa har vi tills torsdag och imorron får jag spanska tills på fredag? åå hinner inte med allt. Har inte tid att gå i skolan eller ha massa läxor&prov, finns så mke annat jag skulle behöva hinna med. Menmen skönt med rutiner somsagt. Efter skolan red jag&Erika. Faan va kul vi hade, pallade äpplen och va allmänt knäppa! Jag kom hem 20 och jag va inte ett dugg hngrig så åt en pannkaka. vet inte vad det är för fel på mig men jag e aldrig hungrig.. Ska väl snart kolla igenom engelska läxan så slipper jag få allt på en och samma dag. imorgon vettetusan vad som händer,, ingenting antagligen.

åå känner mig såå taskig. men förlåt till er...

puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback