VET NI? LINNÉA FÅR ALLTID SOM HON VILL!

fyfaaan va jag e bääst , inte så lite heller. skapligt stolt :L  haha nej då skojja, men jag får fortfarande alltid som jag vill! STATUS KALLAS DET , STATUS JIIHAAAA!

bara så att ni vet så älskar jag min älsklings molly mest och vet att ni vill vara lika coola som oss. Nu är jag helt säker på att jag kommer få någon tattig anonym kommentar tex. du e ju helt körd , du är inte nåt av detdär. Men jag bryr mig inte så ni behöver inte ens lägga energin på att skriva det för ni får inte ut något på det + aatt ni inte kan stå för den ni är. våga stå för den du är och det du skriver punkt hej!



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mollypolly!!!!!!!

BIFFÄLSK! :-D

Postat av: fireboy ;>

haha klar du är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback