20.02

vart en helt okej kväll igår. Åkte ju ut till andreas igår och umgicks med isac och mikkiz.

Först så åt jag och älskling lite med timo (andreas pappa) jätte gott var det. 
Sen vart det att umgås med dom andra två. Vi hade det ganska trevligt och så. Vi bastade och det var grymt skönt vill jag lova. Vi alla somnade väl kanske runt 1 eller något. 

Isac och mikkiz drog hem tidigt imorse i guess.
Jag och andreas har bara slöat hela dagen eller ja vi har städat lite också, kollat på film och halvsovit. Bara myst med varandra. 

Jag åkte med andreas och anette in till stan vid 3 tiden för dom skulle ändå till säter. Jag bytte kläder sen for jag till rocky. longera han och det gick bättre än bäst. 

Nu ska jag lära mig att cykla mountainbike också. Andreas ska ha lite lektioner med mig men jag ser verkligen fram emot det. Det är så kul att lära sig nya saker :D  Har ju inga bilder heller , jag bara längtar tills jag kan köpa min efterlängtade nikon D3000!!!

en bild från sommaren 10

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michaela

snuttis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback