FULL FART FRAMÅT

Hejsan hoppsan!

just för tilfället ser min blogg förjävlig ut men ska ta och fråga någon som kan ist...

Jag lekte ju med min kära kompis molly igår. Riktigt trevligt. Vi cykla nog runt i hela stan igår. Pratade väldigt mkt, blev förföljda av en läskig gubbe på donken.. Somnade runt 2 igår tror jag. Vaknade 11 imorse av att "min bank" skicka sms att mitt ID kort hade kommit. Jag vill inte ens ha det för jag ser verkligen förjävlig ut :(  
har väntat på dendär jävla tvättmaskinen hela dagen också men det är ingen som kan vara snäll och låta mig tvätta 1 fjuttig liten tvätt emellan!!! blir fan galen! Har vart hos rockan pockan idag också. Red en sväng men han har fan damp så jag fick damp på han så det vart ett drygt dressyr pass på banan ist. Har nyss kommit hem därifrån så ska ta en dusch och fixa mig lite sen ner och släppa in rocky och nasse. Andreas babe sover hos mig inatt, myyyys! ♥ ha en bra kväll

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback