GRATTIS MICHAELA ♥♥

Vart ett litet mellanrum där jag inte haft tid mellan inläggen. 

jaja sist jag blogga det var i lördags så nu är det söndag kväll så kan väl skriva lite vad jag har gjort och så. 
I lördags väntade jag på att andreas skulle vakna efter att jag hade skrivit mitt sista blogg inlägg. 
Jag plockade undan på mitt rum och donade hit och dit. Sen ringer hans mamma och säger att vi ska komma ut för att kim (andreas bror fyller 24 år).  Vi åkte ut till backa och fikade smörgåstårta och det var jätte mums, bra jobbat kim :D

Sen hade jag och andreas en jätte mys kväll bara jag och han ensama. Vi kollade på filmer och myste, gud vad jag älskar den mannen alltså ♥♥♥  På söndag morgon såg jag att mikkiz hade skrivit att jag skulle komma till henne 12 så jag bad mamma komma och hämta mig så att jag skulle hinna fixa iordning mig lite och hinna äta lite frukost innan. Juste glömde säga anledningen jag skulle till mikkiz. Jo tjejen fyller 16 bast idag så alla säg grattis :D Anna hade bakat hur mkt godsaker som helst och det var nice att komma dit igen. och mikkiz hoppas du fick en trevlig födelsedag ♥
Efter kalaset letade jag efter block och lås till skolan men det finns ingenstans det finns bara rutiga A4... jaja köpte det så länge iaf. Jag och pappa skulle fixa det på tisdag. Kollade soltider men det var inte öppet idag så åkte till andreas och flumma lite och nu är jag hemma. SKa nog sova nu, känner att ögona börjar svida. Godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michaela

taaack snuttis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback