HEJ & HÅ

Godmorgon, vaknade halv 10 idag med. Jag förstår inte hur jag kan tka att det är jobbigt att gå upp halv 10. Jag har aldrig tyckt det förut :(  jaja imorgon måste jag gå upp ca 8 - halv 9 för då ska jag på möte med min handledare.

Undra vad jag ska hitta på idag då. Har några saker som jag måste göra iaf :)
Ska väl fixa mig och så nu. Sen ska jag dammsuga på rummet, hämta springkläder, ut och springa, plocka ner studsmattan. Det är väl ungefär det jag har nu. Jag glömde andreas också men han är bara ett kanske.
Skulle ha ridit min underbara ponny idag också men eftersom det gick så bra på transport träningen igår så ska nog han följa med till ridskolan med maja..

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback