KOMMER BLI EN UNDERBAR KVÄLL!

Goddag!

Andreas gullet sov hos mig inatt. mysigt ♥ 
Vi vaknde ungefär halv 12 men det ångrar jag... får klump i magen av att jag vaknar så sjukt sent.. 
Från och med idag måste jag börja vända tbx dygnet igen. sagta men säkert :D

Han drog för ett liten tag sen bara, han ska träna typ hela eftermiddagen. 
Men jag har lite annat att göra jag med. Ska och sola vid 3 ungefär och molly gör mig sällis sen så blire en underbar kväll uppe på nibble berget med mollsan innan det blir mörkt. Vi ska grilla marsmallows (stavning?)  det kommer nog bli bra tror jag :)  Jag och andreas funderar också på att fara till sthlm på fredag och vara där över helgen men vi får se.  Ha en bra dag/kväll <3

den kvällen jag och molly cykla -

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback