KÖTTBULLAR PÅ TISDAG (8)

Går lite segt med bloggen nu eftersom skolan tar upp hela min tid... 
men iaf så har det inte hänt så mkt men kan berätta lite om idag :)
Vi har vart nere på backmanska hela dagen och haft matlagning och lite serverings teori.
Vi hade kladdkake tävling, vi var 4 lag och i mitt lag hade jag min kära Elina och Cecilia.

Vi skulle baka en kladdkaka utan recept utan vi skulle gissa och försöka komma ihåg sen förut vad det ska vara i.
Och jag tror vi nästan kom ihåg allt och i den lyckan så vann vi och vi vann 3 pennor var som kan vara bra att ha :D
Uppgiften var grymt rolig iaf! efter det stog det språk på schemat och det började inte försen ca 2 timmar.
Men jag och Elina roade oss för båda var på flummhumör. Vi satt oss vid entrén sen kommer några killar och sätter sig där också och en av dom sjunger på denhär reklamen ni vet lördag fläskfilé, söndag fläskfilé fast dom sjöng köttbullar och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt så jag fick springa därifrån xd hahah! 
sen efter det skratta vi åt allt. 

Efter skolan så gick jag en rask promenad till rocky och fixa lite i stallet. Stollen fick stå idag efter 2 dagars hårdkörning med maja. Nu väntar jag på andreas ska ringa någongång -.-  och tyvärr så har jag inga bilder :(

nu börjar helvetet igen , mörkt all the time och snö och elände...

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback