LINNEA THORSBERG DU ÄR VÄL FÖR UNDERBAR / LINNEA

Äntligen fredag säger jag bara!

Vi har haft en underbart rolig dag idag nere på HR. Vi har bakat sockerkaka och gjort saft av svartvinbärsblad. Jag,Elina och rasmus har haft lika roligt idag som alla andra dagar. Våran humor är ju den bästa! Nästa vecka ska vi få börja laga mat och det ser jag verkligen fram emot. Har fått lite läxor och så men dom får vänta tills efter helgen. 

Efter skolan så smsa jag erika så hon kom och hämta mig på mopeden. Vi red en sväng med hästarna vart dock bara skritt efter att våra älsklingar hade blivit helskraja av kossorna som hade rymt och stog utanför deras hage. Och rocky som är livrädd för kossor var helt uppjagad när jag tog in han. Puffen då ♥ men fick många äpplen av mig och erika så då lugna han ner sig. Han fick även en härlig dusch efter ridturen. 

Nu är jag hemma och har precis kommit ur en stekhet dusch. Är vrålhungrig och pappa står och lagar mat åt oss. Kyckling och ris och någon sås till blir det :D göttans!

min saknade bebis <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback