LITE KORT

Okej nu är jag tillbaka en stund och ska uppdatera lite om vad som har hänt :)

Var ju somsagt till stockholm förra veckan med älskling och det var nog det bästa jag har gjort på hela sommarlovet tror jag. Det var grymt skönt att bara komma bort i några dagar. Att bara spendera all tid till andreas ♥ 
På tisdagen så åkte vi in till centrum så jag fick shoppa lite (a)  jag köpte iaf: 

• ljusrosa blus - H&M
• svart linne - H&M
• leggings - JC
• tröja/jumper - JC
• hårinpackning - åhléns

och när vi kom hem tog vi en liten promenad. + att mina batteri i kameran dog...
onsdagen jobbade vi och vi tjäna ihop 500 kr var :)
Torsdagen var det skit piss väder så vi låg inne och kolla på film helda dagen. Fast fram mot kvällen så åkte vi med andreas pappa till kaknästornet :) 
Fredag gick vi upp tidigt och drog oss hemåt :( 
När jag kom hem shoppa jag smink, läppglans och mascara. 

På fredagen sov jag även hos mormor och vi hade jätte mysigt. Kollade på film och åt frukt.
Lördag åkte jag med jennifer och elin till kupolen. Jag behövde ett par nya jeans. Fick med mig:

• ett par ljusblåa beagie(stavning?) jeans - Gina tricot
• BH - gina tricot
• solpuder - H&M

När jag kom hem åkte jag direkt till stallet red barbacka en sväng och bestämde med erika, hanna och my att vi skulle hoppträna imorgon. 

Och somsagt det gick skapligt bra. Jag är nöjd :) 


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback