LITE TRÅKIGT SÅDÄR

OM JUST DIG

Namn: Linnéa Thorsberg
Född: 11 december
Bor: mitt i centrum ;)
Smeknamn: Belle


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

Saknat någon: ja
Ångrat något: nej det tror jag inte
Ljugit: niix
Svikit någon: nej
Känt dig sämst: tss aldrig
Gråtit: ah
Skrattat: mkt :D
Varit sjuk: faktiskt inte :D
Varit utomlands: nej :( 
Träffat någon som du chattat med på datorn: har inte "chattat" så mkt på datorn.
Kysst någon: varje dag :*
Hoppat hopprep: nee :(

KÄNSLOR

Gråter du ofta: tyvärr ja
Skrattar du ofta: mer än vad jag gråter ;)
Hur känner du dig just nu: trött
Hur har du mått den senaste tiden: väldigt bra
Har du funderat på självmord: nej
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: ja
Blir du lätt förälskad: var väl förut men nu har jag min andreas <3
Är du kär i kärleken: ?
Tror du på ett för alltid: ja
Är du förälskad just nu: jahadu!
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: haha sicken player men bara 1 ><
Har du blivit sårad av kärleken: ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: brunett
Ögonfärg: grå/grön
Långt eller kort hår: ganska långt :)
Stil: my own
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: ja
Har någon sagt att du borde bli modell: aooo , tkr jag med ;))))))
Har du långa naglar: tss linnéa i långa naglar? jag har haft lösnaglar 1 gpng och det var de värsta jag har vart med om ;o
Sminkar du dig: ja
Varför, är du inte vacker utan? är jag ju!!!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback