MMM VAD JAG ÄLSKAR HÄSTEN MIN

Så nu är jag hemma igen.. eller ja jag har ju vart hemma ett tag nu :)

men iaf så åkte jag ner till stallet och jag sa ju att jag var super trött men när jag kom dit så vart jag jätte pigg och börja fixa och dona med massa annat ist. Jag tänkte rida lite dressyr och så vart det. SKulle skritta han en sväng först men då vart han skräckslagen för ett par rådjur men när vi kom till dressyr så gick han verkligen askalas bra! sist jag red dressyr hade jag ett rakt bett och pullarnosgrimma och då gick det skit så jag butte allt idag till tredelat bett och vanlig nosgrimma. Så kan vara en orsak. Men kan ju säga att han gick som en prins. Han var följsam, mjuk och gick i samma tackt hela tiden. Mkt stolt över ponnyn min idag!

nu ska jag duscha!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback