NU BLIRE ATT SKRIVA ÖNSKELISTA!

Godeftermiddag.,

Andreas kom till mig inatt och sov hos mig. Imorse åkte han hem egentligen skulle han med till valbo men nejdå :(
aja jag åkte iaf dit med pappa och fick med mig en fet jävla adidas väska. Skulle ha en mindre storlek men tänkte att jag måste få plats med gympa kläder osv också..  Har varit hemma ocg tråkat ett tag nu och vet inte vad jag ska göra riktigt. Börja på min önskelista kanske (a) hehe! kvällen kommer jag dela med min underbara pojkvän och mina underbara vänner, mikkiz och isac ♥ Det kommer nog bli lyckat efter allt som har hänt osv. jaja men ska väl börja på min önskelista nu då ;D

en mongo ful bild jag tog innan jag åkte till valbo :(

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback