.. OCH DET BLEV DET OCKSÅ!

Blev inge sola idag. Tyckte att det var för fint väder så tänkte ta det en annan dag men jag kom på att jag inte kommer ha så mkt imorgon att göra så då kan jag lika gärna dra och sola lite :)

Molly mötte upp mig med cykeln vid klockan 16 ungefär och så cykla vi neråt och gjorde några ärenden.
Vi hade bestämt att vi skulle dra upp på nibbleberget och så vart det också. Vi trampa dit klockan 18 och gick upp för dom förfärligt långa backarna men det fixa vi. Starta grillen och grilla marsmallows (vet fortfarande inte hur det stavas men ni försår nog iaf) Var där i ca en timme och hade jätte mysigt sen så kom massa mygg och jävlades så vi tog oss ner för backarna och cykla till grådöbron. Gick under den fast vi orka inte gå tillbaka var så lågt i tak + att molly var räddis ;)
Sen cykla vi hem och tog oss en fet kebab på laggen men den var fett äcklig. Dissar alla pizzerior som säljer kebab förutom alibaba!!!  aja vi vandra runt på stan ett bra tag till 23 kanske sen orka jag inge mer så nu håller jag på o laddar ner notebook så hoppas den e klar snart :D godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandro

haha vilka snyggingar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback