SKÖN DAG I STALLET

Sov hos andreas inatt. Mys och tiden gick så fort. Vi kollade film och bakade osv. Hel plötsligt var klockan halv 2 :o 
då fick jag panik-ångest och tvingade mig själv att sova. 

Gick upp halv 11 idag, skulle till stallet. Hovslagarn kom. Låg och kolla på film med älskling i 1h först sen for jag. 
Åkte till stallet och mockade, fixade hästen så han var fin tills hovis kom. Han skötte sig prima , like always min prins ♥
Han fick glatt stå idag. Åkte hem och käka vrålhungrig som jag var. Har städat på rummet och kollat runt lite på dator nu och klockan har gått så fort idag. Ska snart åka ner till stallet igen för att ta in rackarns ponnyn :D Sen får vi se vad det blir..

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback