SKÖN KVÄLL MED ERIKA

Hola amigos!

Igår kväll åkte jag till Erika som delvis är min privata taxi :D finns alltid när jag behöver henne.
Iaf så åkte vi hem till henne och prata och hade väldigt kul. Erikas grannar var där på besök och dom har en liten unge som också heter Linnéa. världens sötaste måste jag säga! iaf så skrek hon tydligen där nere och jag trodde det var katten som lät. 
Jag; vad äre som låter, är det katten eller?
Erika; nej det är Linnéa..
Jag; aha..
Båda: ASG* 

Hej jag heter linnéa och är seg? ja-a-rå! 
Vi somna inte försen 3 halv 4 och vaknade 11. Vi har gjort lite ärenden på stan idag också.
Jag har fixat slingtid hos frisören. Blir den 29/9. Det är ganska långt kvar dit men aja nu är tiden beställd iaf :) 
Sen var jag in till banken och hämtade mitt ID kort som jag bara vill kludda över för att jag ser ut som ett härk...

Men nu ska jag fortsätta plocka ihop sen åker jag ner till pappa.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Tack för en trevlig kväll, natt och dag :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback