SKÖNT ATT KOMMA HEM EFTER EN HELG I STORSTAN

Ganska skönt att vara hemma efter en kokhet helg i stockholm!

Fredag; Jag och andreas tog tåget till stockholm halv 3. När vi kom fram väntade andreas kompis fredrik på oss. Vi tog tunnelbanan hem till andreas pappa som bor typ vid aspudden. Vi lämnade våra saker sen for vi vidare. Vi tog tunnelbanan till liljeholmen för dom skulle äta sen tillbaka hem igen. Vi gick upp på några klippor alldeles vid havet och myste ett tag tills solen gick ner och det vart lite kyligt. Vi gick till tunnelbanan igen och åkte till slussen där andreas pappa var och ronny. Vi gick runt och kika lite där. Kan ju säga att det var ett jävla pådrag där :D men vi drog hem nästan lika fort vi kom dit :)  Åkte tunnelbana igen,... och sen kom man hem och så kunde man äntligen slänga sig i sängen!

Lördag; vaknade upp av att det var stekhett inne på rummet och lika så var det ute. Och tror ni inte att jag hade glömt både bikini och shorts :(  jaja gick ju bra ändå. Vi åkte iaf till rosersberg (fredrik bor där) så han kunde byta om och sådär sen drog vi till t centralen och åt och sen hem igen. Andreas fixa sig och sen drog vi in till stan och skulle titta på the voice men då var det ju typ slut :(  Så jaa.. vi åkte hem igen och kollade på film och sen sov vi :D

Söndag; åkte vi hem och bara chillade. Var faktikt skönt att komma hem denna gång. Och andreas sov hos mig.

har tyvärr inga bilder just nu, dom har andreas så han får skicka dom till mig sen :)


här är iaf en söt bild på mig och andreas på tåget till sthlm :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback