SOME INFORMATION

Det började precis regna när jag skulle ner och ta in rocky men jag cykla ändå. Sluta ju som tur när jag hade kommit en bit! 

Här får ni some information också: 
imorgon åker jag till stockholm med min lover andreas. Vi stannar nog där tills söndag.. fast skulle kunna vara där längre. Det är så skönt där nere. 
Och sen en till sak. Ni vet när man har legat ner ett tag och sen ska resa på sig och så känner man sig svimfärdig. Det är ju normalt men jag får det hela tiden. Jag kan stå på ett ställe sen bara röra lite på mig så kommer det. Får snabbt dra ner huvudet mot marken så går det över. Jag antar och hoppas på att det är för att jag dricker för lite vatten. Jag dricker ca 1 glas vatten om dagen och man ska dricka ca 1 liter vatten om dagen. Så nu ska jag börja att dricka från 50 cl - 100 cl om dagen :)  Tack för mig!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback