SUR LINNÉA :(

Har nyss kommit hem.. 
Skolan idag har gått bra. Först på morgon lästes massa tråkig info upp. Sen fick vi pröva ut storlekar på kock kläderna och skor. Vi hade även frågesport eller vad man ska kalla det? kanske recept tävling eftersom att vi mona (våran hm klassföreståndare)  skrev utt massa ingridienser och vi skulle gissa vad det var för maträtt. Ganska kul och vi vann :D 
Efter frågesporten skulle vi ränsa ogräns -.- haha vi var inte så bra på det men det ser iaf bättre ut (y) och tillsist skulle vi gå till en söt liten marknad som var vid statoil. Vi skulle gå runt och kolla lite sen på onsdag ska vi berätta lite om sakerna som fanns där eller något sånt. Det var ungefär våran dag idag. 

Efter skolan cykla jag ner till hästn och jag tror jag får närvbrott på han.. Är det inte det ena så äre det andra. Han har percis fattat att han ska stå kvar i transporten hehe.. Ah och nu ska han börja fjanta sig och stegra varje gång jag ska rida ut.Mest när det är barbacka mot soptippen. Som idag då, då skulle jag rida barbacka mot soptippen och då börjar han krångla och ska vända och när jag vänder tillbaka då sstegrar han men jag gav inte upp så jag höll på ett tag och sådär sen tänkte jag att jag kunde gå en bit och sen vända så pröva det... NEJ!  sen pröva jag att rygga och sen vända... NEJ! sen vart jag så sur så jag gav upp efter kanske 20 min! åh han har aldrig hållt på sådär förut :( 

jaja ganska ointressant inlägg men det ät ungefär såhär min dag har sätt ut och nu vill jag bara sova.. 


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback