THE NOTEBOOK

same shit again , vaknade halv 12 men spelade inte så stor roll idag iaf..
har iaf vart hur seg som helst idag. Har bara hämtat min cykel som jag inte orka hämta hos molly igår och sen mina springkläder, tänkte att jag skulle springa ikväll :)  Har nyss kollat klart på "the notebook" ganska bra film tkr jag,. Lite långtråkig och sådär men ja helt okej! Nu är det vad jag ska hitta på nu?  gå och sola? ingen lust.. men vad ska jag annars göra?  Ska iaf sova hos andreas inatt och sen imorgon kommer hovslagaren. På fredag vart det sthlm. Sköönt!


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LouiseMonica

Härlig blogg! titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback