ALLA HJÄRTANS DAG;

Vaknade hemma hos andreas imorse av att anette kom in och sa att vi måste vakna. Låg kvar i sängen ett tag men sen blev jag hungrig så vi käka frukost. Det var ju hur härligt väder som hellst så vi klär på oss och tar med oss emelie på en promenad ner till sjön. Hon var helt tokig och sprang runt. Mysigt när solen skiner och det blir + grader så det börjar droppa ifrån taken. Glömde ta med kameran ner för det kunde ha blivit hur fina bilder som hellst! När vi kom hem var alla kläder genom blöta så det var bara att hänga på tork. Jag åkte hem klockan 14 för att jag skulle hinna rda medans det var ljust. Hatar att lämna backa , älskar att vara där.

Åkte till Rocky och red en sväng, han var skapligt pigg. Pysslade om honom ordentligt för idag hade jag verkligen lusten att vara i stallet och bara vara. Puttsade till och med hans sadel som aldrig blir gjort på vintrarna. Jag och Alice tog sellis hem och vi har alltid lika kul. Gick till hemköp och köpte mig en burk vasseline eftersom mitt nivea läppsyl har tagit slut. Nu har jag varit hemma ett tag och är helt slut. Ska kolla när alla bra program börjar på tv:n sen blir det väl tv kväll idag. Andreas kanske kommer också , han pratade om något sånt men vettefan hur det blir. Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag ♥

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback