DAVID PÅSTÅR JAG E LIK CHARLOTTE;


David påstog idag att jag var lik Charlotte kalla. Ni vet tjejen som vann OS guld åt sverige igår i skidor :-D vet inte om det var skytte eller vanligt, är inte så insatt i detdär med längdskidor.

Iaf så satt jag i cafeterian idag med christoffer. Har spelat kort och tagit betalt hela dagen idag. Lärde mig spela utslagspoker och det är ju riktigt roligt! Det är ett kortspel jag tycker ni ska lära er. Jag kan inte riktigt ännu men snart så (a)

När jag kom hem från skolan åt jag lite mellis sen läste jag lite och somnade sött efter det. Sov i kansk 1 h sen kom jag på att jag inte kan sova nu , då somnar jag inte sen ikväll. Nu sitter jag och har tråkigt för maja drog ju till bella , hon som hade lovat mig att fläta mitt hår.. jaja men ska nog sätta mig och kolla lite på snowboard cross.


inte ett dugg lika, fråga david hur han tänkte när han sa så ;o

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

inte för att vara elak eller så.. men ni är faktiskt lite lika :)

men du är sjukt mycket snyggare kan jag lova sötnos!! :D <3

Postat av: Anonym

en skillnad kan ju vara att hon vann os


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback