I NULÄGET.. EXTREMT TRÅKIGT;

har varit en usel bloggare i några dagar nu, beror på att mitt liv är extremt tråkigt just nu. Tråkigt om jag ska skriva om skolan som näst intill är lika varje dag osv. Men ska försöka komma på nånting roligt så ni har något att läsa.

Har tex haft jätte ont i huvudet på sista tiden. Tror det kan bero på synen så ska gå och kolla den någon dag. Skolan går riktigt bra och bortser man från huvudvärken så mår jag riktigt bra nu. Var ett tag sen jag kände den känslan. Idag har det vart strålande sol så efter skolan tog jag en promenix runt hönsan. Det var riktigt skönt. Det är bara 2 skoldagar kvar nu sen är det sportlov. LÄNGTAR! Får se vad som händer. Ska nog mest sova och vila ut mig. Ut till gässan med kusinerna någon dag också. Annars får vi se vad lovet har att bjuda på.

Nej nu ska jag göra mig iordning för kvällen, kolla på en film och sen sova lite tills hockeymatchen imorgon. godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback