JOHNS SÅ KALLADE "HUND";

Vaknade klockan 7 av mig själv , vilket var mkt skönt. Somnade 9 igår vilket var ännu mkt skönare ;D (haha) Jobbigaste skoldagen är iaf avklarad och den gick fadktiskt ovanligt fort idag. Vi ahde skapligt kul på svennebanan(svenskan). Sen har vi kollat på film på set, den var faktiskt sjukt bra. Sen har dagen rullat på.

Var ner till rocky en sväng men min snälla pappa hade redan fixat allt åt mig så tog in pollen och mata han lite med knäckebröd. Jag vart avis på han så skynda mig hem och åt 3 knäckebrödsbitar med ost och örtsalt på, MUMS!  Nu nyss har jag bytt om, är taggad för lite tränig med morsan:D Blir att skynda mig hem , ta en dusch äta lite sen ringa pappa så han får skjutsa mig till älskling.


Ja här har ni ju johns "hund"

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback